Ruilen en retourneren
Heb je je bedacht? Of ben je niet helemaal tevreden over een product? Of wil je een product gewoon retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder.
14 dagen bedenktermijn
Je hebt 14 dagen de tijd om je te bedenken, wil je iets binnen die termijn aan ons retourneren? Neem dan even contact met ons op. We zorgen dan voor een goede afhandeling van je retour. Bij klachten kunnen we je snel adviseren en proberen we altijd zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden.
Uitzonderingen
Geopende verpakkingen van verbruiksartikelen.
Werkwijze retourneren
Vraag altijd per mail een retournummer bij ons aan. Binnen 48 uur ontvang je van ons de retourinstructies inclusief ‘RMA-nummer’. Zo kunnen we goed je retourzending verwerken op het moment dat deze hier afgeleverd wordt. De verzendkosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Zorg ervoor, dat je altijd je zending goed verpakt en frankeert. Gebruik zo mogelijk dezelfde verpakking waarin je de producten ontvangen hebt.
Heb je een klacht? Neem dan altijd contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk kunnen adviseren wat te doen en je klacht samen kunnen oplossen. Bij eventuele retourzending van producten in geval van een klacht of gebrek (na overleg), vergoeden wij uiteraard de verzendkosten.
Zodra je retourzending door ons is ontvangen, regelen wij binnen 5 werkdagen een vervangend product (indien gewenst), of storten wij het geld terug op je rekening.
Betaalde verzendkosten
Bedenk je je en stuur je je aankoop aan ons retour? Je krijgt eventueel door jou betaalde verzendkosten (voor de heenzending) alleen terug, als je binnen 14 dagen de gehele bestelling aan ons retourneert. Retourneer je alleen een deel van je bestelling? Dan krijg je de betaalde verzendkosten niet vergoed.
Retouradres
SchoneBolide.nl
T.a.v. afdeling retouren
De Brink 32b
7771BB Hardenberg